Kāpēc mūsu dzīvē nepieciešama astroloģija?

 Mēs ļoti bieži dzīvē sastopamies ar situācijām un notikumiem, kad gribas reizēm domāt kaut es to būtu zinājis, ka tā būs vai notiks. Mēs paši brīžiem mokāmies ar kaut kādām iekšējām problēmām un ik reiz pieļaujam vienas un tās pašas kļūdas. Situācijas atkal un atkal atkārtojas, šķiet, ka kāpj visu laiku uz viena un tā paša grābekļa, tikai cilvēki varbūt ir citi. Kāpēc īsti tā notiek? Vai kādreiz aizdomājamies ko darām nepareizi? Varbūt mums uz visu dzīvi ir uzdota kāda problēma, kas ir jāatrisina. Uz šiem jautājumiem var atbildēt astroloģija. Viens veids ir mācīties pašam, aizrakties līdz saknēm vairāku gadu garumā vismaz četru, otrs – aiziet pie astrologa un noskaidrot visu par sevi, ar ko esmu atnācis, kādas problēmas jārisina, kas jāsasniedz, ar kādām īsti situācijām būs jāsaskaras. Ir arī iespēja apgūt ieskatu astroloģijā 5-6 mēnešu laikā.

     Daudzi cilvēki nezin savu dzimšanas laiku un tomēr vēlas zināt par sevi vismaz kaut ko. Arī tāda iespēja ir. Protams, ne visi astrologi pieņem šādus cilvēkus. Bet Jūs pat nespējat iedomāties cik daudz var pateikt par cilvēku, kaut arī nav zināms precīzs dzimšanas laiks. Vienīgi pēc Mēness, kas diezgan ātri riņķo, nevarēs īsti precīzi pateikt, bet ir ļoti daudz citu planētu, kas ietekmē mūsu dzīvi. Ja parasti ar dzimšanas laiku taisa horoskopus, tad bez dzimšanas laika taisa kosmogrammas. Starp citu, arī dzimšanas laiks, kas ir iedots no dzemdību nama neparāda precīzu dzimšanas brīdi vai pareizāk sakot, horoskopa ieslēgšanās laiku. Agrāk to rakstīja noapaļotu, tikai tagad to raksta jau ar precīzām minūtēm. Reāli būtu jābūt tam laikam, kad bērnam pārgriež nabas saiti. Tāpēc horoskopu arī ne vienmēr var uztaisīt īsti precīzi pēc noapaļotā laika, jo tad nevar ņemt vērā mājas sākumu, viduspunktu un beigas.

     Kāda tad īsti ir atšķirība starp kosmogrammu un horoskopu? Kosmogramma parāda to ar ko cilvēks ir atnācis šajā dzīvē, kāda ir viņa bagāža, viņa dzīves augstākais uzdevums. Horoskops parāda kādas situācijas būs cilvēka dzīvē, tā sadarbība ar citiem cilvēkiem, tas parāda sadzīvisko fonu cilvēka dzīvē.

     Principā par katru cilvēku var uzrakstīt veselu grāmatu ar vairākiem sējumiem. Katra cilvēka kartes pētīšana ir diezgan liels darbs, jo informācijas apjoms ir ļoti liels. Tas nav tikai iztulkot planētu atrašanās vietu zīmē un mājā. Liela nozīme ir arī grādiem, kuros atrodas planētas, kas ietekmē cilvēka dzīvi. Arī planētu savstarpējā iedarbība caur aspektiem rada daudzas situācijas labas vai sliktas. Informācijas dalījums ir diezgan sīks un arī plašs un tas viss prasa laiku, lai katru cilvēku izpētītu. Faktiski tieši informāciju ir grūti izvērtēt, tās vērtību. Tā ir arī atbildība, lai cilvēks saņemot informāciju par sevi to pareizi uztvertu un arī ņemtu vērā, savādāk jau nav vērts iet pie astrologa.

    Ikdienā katram būtu jāzina par sevi kaut vai minimālā datu kopa – mans uzdevums, mani trūkumi, manas iespējas. Tas daudziem cilvēkiem ļautu sakārtot savu dzīvi, izprast sevi, harmonizēt attiecības ar vecākiem, brāļiem un māsām, kolēģiem un apkārtējiem, neskatīties uz citiem kas viņiem ir un, ka man arī to vajag. Katrs zinātu savu ceļu kurp iet un ko sasniegt.

     Bez tam, būtu svarīgi zināt ieskatu astroloģijā tiem, kas strādā ar bērniem – bērnudārzā, skolā, bērnu namā. Tas palīdzētu izprast bērnus, viņu uzvedību un novērst daudzus konfliktus, kas rodas gan bērnu, vienaudžu starpā, gan arī ar skolotājiem.

     Medicīnas astroloģija būtu jāpārzina tieši medicīnas nozarē strādājošajiem speciālistiem, jo ir dienas kad pat operācijas nevar taisīt. Ļoti lielu ietekmi spēlē uz veselību Mēness dienas un fāzes. Protams, ja katrs cilvēks pie sevis individuāli strādātu, analizētu un transformētu sevi, tad arī nevajadzētu tik daudz ārstu, tikai gadījumos, ja notiek fiziskas traumas. Cilvēki būtu brīvi dvēselē, nenestu „uz saviem pleciem lielas nastas” vai sirdī aizvainojumu, kas ar gadiem pāriet fiziskās kaitēs.

     Lauksaimniecībā arī bieži izmanto tieši Mēness ietekmi uz zemi uz augiem. Jau izsenis sekoja Mēness fāzēm – kad ko var sēt un stādīt, kad kokiem zarus zāģēt.

     Kā redzams it visā caurvijas astroloģijas zināšanas. Zināt un sekot tam visam tas nemaz nav tik grūti, tā kļūst par ikdienu, ja tas ir zināšanu pamatā.     Ja vēlaties kaut ko uzzināt par sevi, varat arī droši pieteikties uz konsultāciju.

Planētu ietekme uz bērniem līdz 7 gadiem

      Planētas cilvēku ietekmē jau no ieņemšanas brīža, bet piedzimstot, tās sāk ietekmēt bērna attīstību, tāpēc ir svarīgi zināt kas un kurā laikā būtu jāņem vērā, īpaši bērnu vecākiem.

1.      Kad bērns piedzimst viņa pirmajā dzīves gadā pārvalda 3 planētas: tā ir Saule, kas dod dzīvības enerģiju, Mēness, kas ietekmē kopumā pirmo 7 gadu periodu, kad sākotnēji bērns ir vairāk vērsts uz sevi. Sākotnēji 7.-9. dienā no dzimšanas dienas sākuma bērns var būt ļoti niķīgs un kaprīzs, vairāk raudāt, kad var arī saasināties kuņģa darbības traucējumi, vēlāk ik pēc 27-29 dienām. Trešā planēta, kas ietekmē jaundzimušo ir Marss, tas ir saistīts ar viņa pirmo kliedzienu kā personības izpausmi, intensīvi ietekmējot visu pirmo dzīves gadu uz attīstību.

2.      Otrais dzīves gads, kad bērns sācis staigāt un uzsitis sev vairākus zilumus, mazulis apzinās savu patstāvību un neatkarību. Viņam parādās tieksme izzināt visu pasauli, visur tikt klāt un visu pataustīt. Bērns ir ļoti aktīvs un dzīvespriecīgs. Saule pārvalda dzīves otro gadu, tāpēc jācenšas savs mazulis ievirzīt pareizās sliedēs un nekādā gadījumā necentieties apspiest mazuļa gribu. Tas nav viegli, to ietekmē Marss īpaši kad mazulim ir gads un 5 mēneši. Tas ir smags bezspēcības laiks, kad vecāki parasti tiecas apspiest visas mazuļa vēlmes un tas var salauzt topošo personību. Otra ļoti svarīga planēta šajā dzīves gadā ir Merkurs, kad bērns tiecas izrādīt savu iniciatīvu vai cenšas izteikt savu viedokli, mācās runāt, izdodams pirmās skaņas un vārdus. Vislabāk mazulim mācīt saskarsmi ar citiem cilvēkiem ir laika posmā kad bērnam ir gads un 1 mēnesis aptuveni pusotra mēneša laikā, pēc laika arī aptuveni pusotra mēneša bērnam radīsies atkal interese par saskarsmi. Starpposmā viņš būs niķīgs un nervozs, kā arī vairāk pakļauts saaukstēšanās slimībām.

3.      Trešais dzīves gads, kad bērnam ir 2 gadi. Fiziski nostiprinās ķermenis, ātri attīstās psihe, mīmika, veidojās topošās personības rakstura iezīmes. Gadu pārvalda Venēra, kas izveido mazuļa fizisko formu, figūru. Tāpēc bērns sāk izrādīt interesi par dzimumu atšķirībām. Tieši 2 gadu vecumā bērns ilgojas pēc jūsu sapratnes un mīlestības vairāk kā parasti. Tāpēc veltiet bērnam mazliet vairāk laika un mīlestības. Daudzās dāvanas un rotaļlietas bērnā attīstās īpašnieciskas sajūtas, ko ietekmē Venēra. Tāpēc bērnam jāmāca būt labam un dalīties ar citiem. Vairāk kritisks periods var būt 2 gadi un 8 mēneši.

4.      Ceturtais dzīves gads, kuru pārvalda Merkurs, kad bērnam nepieciešams iziet kolektīvā, iemācīties izpaust sevi un saprast citus. Merkurs ietekmē runas veidu un loģisko domāšanu. Ja Merkurs pēc horoskopa ir labs, tad tas nesagādā problēmas ar burtiņu un dzejolīšu mācīšanos. Tas ir arī labvēlīgs periods, lai bērns nodarbotos ar rokām – ar plastilīnu, zīmēšanu, veidošanu, visādas nodarbes ar kartonu. Ja Merkurs (Strēlniekā, Zivīs) nav labs, tad bērns var sākt melot, mānīties, pat paņemt svešas mantas. Tas ir arī periods, kad bērns var stāstīt visādus neiedomājamus stāstus, fantāzijas, ko veicina Mēness. Tas ir laiks, kad bērnam jāiemāca kas ir labs un kas ir slikts.

5.      Piektais dzīves gads, kuru pārvalda Mēness, kad bērns atspoguļo visu, ko darījuši un teikuši vecāki. Viņi meistarīgi atdarina visas jūsu kustības, manieres, žestus, frāzes, tāpēc nevajag viņus nosodīt. Tas ir jūsu spogulis! No sākuma paskatieties uz sevi, var būt jāmainās jums. Ja Mēness ir labs, tad bērnam veidojas vēlme dziedāt, nodarboties ar mūziku, dejot, nepieciešamība emocionāli atklāties. Ja Mēness (Skorpionā, Mežāzī) tomēr nav labs, tad gads var izvērsties diezgan smags – nevaldāmas emocijas, aizdomīgums, psihosomatiskie traucējumi, veselības pasliktināšanās, īpaši kuņģa un zarnu trakta darbībā. Neskatoties uz to visu bērnam būs aktīva vēlme uz fiziskām nodarbēm.

6.      Sestais dzīves gads, kuru pārvalda Saturns formē bērna individualitāti, viņa vērtību sistēmu un patstāvīgu domāšanu. Daudz kas mainās viņa dzīvē. Viņš tiecas būt neatkarīgs, iegūst pašcieņu un pieprasa cieņu pret sevi. Tas ir laiks, kad atkal nepieciešama pastiprināta uzmanība bērnam, savādāk viņš izjutīs, ka jūs viņu nemīlat, ka viņš nevienam nav vajadzīgs. Tāpēc neatstājiet viņus bez pieskatīšanas un uzmanības. Pretējā gadījumā bērns noslēgsies sevī, viņā būs lielas dusmas, kļūs ietiepīgs un beigās dzīvē būs kā bez mugurkaula. Šajā dzīves gadā nepārslogojiet viņa mugurkaulu, jo Saturns ir atbildīgs par to, rezultātā bērnam var būt visādi izliekumi.

7.      Septīto dzīves gadu, kas noslēdz bērnības periodu, pārvalda Jupiters. Tas parāda to cik bērns ir gatavs sabiedriskai dzīvei. Bērniem ar spēcīgu Jupiteru ir tieksme izcelties starp vienaudžiem, aizraut sev līdzi, kā arī pievērst sev pieaugušo uzmanību. Ja Jupiters (Dvīņos, Mežāzī) ir vājš, tad bērnam nav pārliecības par sevi, viņam jādod iespēja parādīt savas spējas, mazliet vecākiem jāpalīdz. Ļoti svarīga ir vecāku autoritāte, viņi ir pirmie skolotāji. Aptuveni 6,2 gadu vecumā sekojiet, lai bērnam nav pārslodze, tas var ietekmēt viņa veselību. Aptuveni 6,3 gadu vecumā sekojiet, lai bērns nenokļūst sliktā kompānijā un turas tālāk no ūdens.